متین و ثمین

زیارت خانه خدا

1392/3/21 11:43
نویسنده : متین
292 بازدید
اشتراک گذاری

 

(این سایت هدیه از طرف خاله به ثمین و متین عزیزم)

 

امیدوارم از این پس خاطرات زندگی قشنگشون رو اینجا ثبت کنند تا همیشه به یادگار بماند.

 


 

  

سلام. ما همراه بابا و مامان مامانی و آقایی روز 4 اردیبهشت به مکه مکرمه سفر کرده ایم. وقتی

که برگشتیم تمامی خاطراتمون رو براتون می نویسیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراسم ولیمه

 

 

 

عکس همراه دختر خاله هام نازنین و پانیسا  ... خیلی دوسشون دارم...

 

 

 

یه خبر

ثمین که لوزه سوم داشت شنبه 4  خرداد ماه عمل کرد . ناراحت خیلی براش نگران بودیم ولی خدارو

شکر ساعت یک و نیم که رفت تو اتاق دیگه ساعت3 بیرون بود . میگفت خیلی درد داره و همش میخوابید

.آخه بهش مسکن زدند . زیاد نمیتونه حرف بزنه ....

 

دعا کنید زود زود خوب بشه  

 

 

 

(خاطرات ثمین)

 

اولین روزی که می خواستیم به مکه برویم ،ساعت 10 شب راه افتادیم

.ساعت 1 نصف شب به مکه رسیدیم تا برویم توی هتل و ساک ها را داخل

اتاق بگذاریم .ساعت 2 شد به سوی خانه خدا راه افتادیم .من خیلی خوشحال

شدم وقتی کعبه را دیدم به سجده رفتم و چهار تا دعا گفتم:

یکی این که 5 بار به سوریه و 5 بار به مکه بروم و دومش این بود که جنگ در

سوریه تمام شود و سومی این بود که همه فقرا پول بدست آورند و خرج

خودشان را بدهند وچهارم همه ی مریضان شفا بگیرند و بعد رفتیم برای طواف ...

7 بار دور کعبه چرخیدیم وسپس به صفا و مروه رفتیم بعد دوباره 7 مرتبه دور

کعبه چرخیدیم.در دور دوم من خیلی خسته شده بودم و مامانم همش در

دهانم شکلات می گذاشت. ولی به لطف خدا من توانستم اعمالم را به

درستی انجام بدهم.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)